V-Rally 4
Efsanevi bir off-road yarış oyunun dönüşü! Zorlu bir simülasyonda uzman haline gelirken olağanüstü deneyimin tadını çıkar. Rallilerin, rallikrosların, driftlerin, hafif siklet arabaların ve tepe tırmanışlarının zorluklarına meydan okuyarak her kıtaya uğrayan olan muhteşem bir yolculuğa çık. Adrenalin reflekslerini artırırken, daha da yüksek hızlara ulaşmak için tehlikeli yollara, düşmanca çevre şartlarına ve zorlu koşullara hükmet. Her bir kategorideki en efsanevi arazi araçlarının direksiyonuna geçerek, muhteşem manzaralara sahip en zorlu güzergahlara meydan oku. Motorlu araç yarışları ve tehlikeli motor sporlarının en ünlü araçları da dahil 50’den fazla model arasından istediklerini biriktir, geliştir, özelleştir ve en önemlisi, bunlarda uzmanlaş! Yolculuklar paylaşılmadıklarında anlamlı olmadığından, deneyiminizi ve gelişiminizi aktarabilmeniz için V-Rally 4’te bir kariyer modu ve çevrimiçi mod da vardır.