Ford GT 2006
550 hp, arkadan itişli... Bu muazzam güçlü konsept araba gerçek oldu. Le Mans 24 Saat Yarışını defalarca kazanmış GT40'tan ilhamla, sınırlı sayıda, yalnızca 4.038 adet üretilen FORD GT yollara iniyor. Çarpıcı özellikleri ve sportif tasarımı ile bu olağanüstü araba Extreme-Khana'ya mükemmel bir şekilde adapte edildi ve sürüşe hazır.