Citroën DS3 RX
Citroën DS3 RX son derece kuvvetli bir canavar. Muazzam gücünü inanılmaz bir çeviklikle birleştirerek yüksek hızlarda keskin virajları sorunsuz şekilde alıyor. Bu çılgın savaş makinesini ehlileştirilip kontrol altına almak için cesaret ve tutku gerekiyor. V-Rally Cross oyuncuları bu arabanın hem asfalt hem de toprakta olağanüstü yol tutuşuna bayılacak.