Turbo Dash Kart & Buried Alive
Turbo Dash Kart & Buried Alive Bundle iki uç deneyimi bir araya getiriyor—kaotik kart yarışları ve gerilim dolu hayatta kalma. Biri patlayıcı yarışlarda reflekslerini sınarken, diğeri çaresiz bir kaçış mücadelesinde zihnini test ediyor. Turbo Dash Kart seni canlı arenalara fırlatır; zamanlama, yükseltmeler ve hızlı düşünme farkı yaratır. Kartını özelleştir, yarışçını seç ve keskin virajlar ile yoğun rekabet dolu öngörülemez pistlerde hızla ilerle. Buried Alive seni çıkışsız bir kabusa atar. Yerin altında mahsur kalan sen, ipuçları aramalı, bilinmeyen korkularla yüzleşmeli ve yaklaşan karanlıkta hayatta kalmak için kritik kararlar vermelisin. İster vahşi pistlerde zafer peşinde koş ister mutlak karanlıkta ışık arıyor ol, bu paket güçlü bir aksiyon ve gerilim karışımı sunar.