Prime Titans Bundle ile Titanlarınızı en zorlu anlara hazırlayın. Ion, Scorch, Northstar, Ronin, Legion ve Tone için Prime Titan skin’leri içerir ve her biri için yeni ana gövde, ses efektleri ve özgün infazlar açar.