Titanfall 2'de Northstar Prime ile Frontier'de söz sahibi olun. Bu yepyeni ana gövde, Northstar Titan'ın şeklini değiştirip yeni ses efektleri ve yıkıcı bir infaz ekliyor. Yeni Northstar Prime'ınızla birlik olup düşmanlarınızı haklarken tarzınızı yansıtın!