Titanfall 2'de Legion Prime ile Frontier'de söz sahibi olun. Bu yepyeni ana gövde, Legion Titan'ın şeklini değiştirip yeni ses efektleri ve yıkıcı bir infaz ekliyor. Yeni Legion Prime'ınızla birlik olup düşmanlarınızı haklarken tarzınızı yansıtın!