Titanfall 2’de Tone Prime ile hedefe kilitlenen tarzınız olsun. Bu gösterişli yeni ana gövde, Tone Titan'ın şeklini değiştirip yeni ses efektleri ve yıkıcı bir infaz ekliyor. Tone Prime ile roket salvolarınız çok daha güçlü bir zarafetle vuracak!