This Is the Police
Derin yolsuzluk, suç ve entrika hikayesine dalın. Cesur Emniyet Müdürü Jack Boyd rolüne bürünün ve dibe doğru giden bir şehir olan Freeburg'ün çirkin ve tekinsiz yönüyle yüz yüze gelin. Jack emekliliğine cebinde bol parayla mı ayrılacak yoksa beş parasız veya daha kötüsü mü olacak? Personelinizi yönetin, acil durumlarla ilgilenin ve kaosun eşiğindeki bir şehirde suçları araştırın. Yer altı mafya dünyası perde arkasında hareket eder ve pençelerini şehre daha da çok batırırken belediye başkanı bile her durumu kendi politik çıkarları için kullanmaya hazır. Olaylar gerçekleştikçe her birine nasıl yaklaşacağınızı seçin. Bazen bir suç mahallinde oluşan krizlerle uğraşacak veya Freeburg'ün suç patronlarıyla pazarlık edeceksiniz. Bazen basın odasında sorulardan veya hatta tanık kürsüsünde sorgulardan kaçınacaksınız. En azından güzel bir emeklilik ödeneği oluşturana kadar bu düdüklü tencerenin patlamasını önleyebilir misiniz?