Suzerain Expanded Edition
Genişletilmiş Sürüm, ödüllü siyasi drama Suzerain ve Suzerain: Kingdom of Rizia DLC'sini içerir. Suzerain Başkan Rayne olarak, bu metin tabanlı RPG'nin ilk döneminde Sordland ulusuna liderlik edin. Kabine üyelerinizle yapacağınız görüşmelerle ilerleyen bir siyasi dramada ilerleyin. Yaklaşan savaş, köklü yolsuzluk, ekonomik kriz ve ihtiyaç duyulan reformlarla birlikte seçimler sizin omuzlarınızda. Nasıl liderlik edeceksiniz? Suzerain: Kingdom of Rizia Kral Romus Toras olarak tacı kucaklayın ve Altın Krallık'ı yeni bir çağa taşıyın. Kaybedilen toprakları diplomasi veya güç yoluyla geri alın. Soylu hanedanlarla etkileşim kurun ve Rizia'nın kaynaklarını denetleyin. Nasıl hüküm süreceksiniz?