The Sinking City Remastered
The Sinking City'nin Lovecraftvari dehşetini bambaşka bir şekilde deneyimle. Unreal Engine 5 ile geliştirilen remaster, göz alıcı görseller ve gelişmiş özelliklerle geliyor. Oakmont'un gizemlerini keşfet ve şehrin deliliğe sürüklenişini aydınlat. Remaster'da Öne Çıkanlar: - Lumen Global Aydınlatma ve ışın izleme - 4K dokular ve ekstra çevresel ayrıntılar - Performans (kare hızına öncelik verir) ve Kalite (görsel kaliteye öncelik verir) modları - Fotoğraf modu - Kontrollerde, dövüşte, oyun dengesinde, kalabalıklarda ve öğreticilerde iyileştirmeler Oyun Tanımı: The Sinking City korkunun ustası H. P. Lovecraft evreninden esinlenerek açık dünyada kurulmuş bir macera ve araştırma oyunudur. Yarı batık Oakmont şehri doğa üstü güçler tarafından ele geçirilmiş. Siz bir özel dedektifsiniz ve şehri neyin ele geçirdiği gerçeğini ortaya çıkartmalısınız. Oyun Temelleri: - H.P. Lovecraft'tan esinlenilen kasvetli atmosfer ve hikaye. - Uçsuz bucaksız açık dünyayı yürüyerek, botla, dalgıç kıyafetiyle keşfedin... - Açık soruşturma sistemi sayesinde yüksek tekrar değeri: her bir vaka bir çok yolla çözülebilir, hareketlerinize bağlı olarak farklı bir şekilde sona erebilir. - Kâbus gibi yaratıklarla 1920'lerde dövüşmek için bir silah cephanesi. - Deliliğin arkasındaki gerçeği çözebilmek için akıl sağlığını yerinde tut.