The Shadow Warrior Trilogy
Shadow Warrior Trilogy, hızlı birinci şahıs nişancı serisinin üç oyununu da içerir: - Shadow Warrior - Shadow Warrior 2 - Shadow Warrior 3: Definitive Edition Gölge Savaşçı, efsanevi ve hızlı zekalı savaşçı Lo Wang'ın oynadığı bağımsız bir geliştirici Flying Wild Hog'dan klasik 3D Realms'in atıcısının cesur bir yeniden tasarlanmasıdır. Shadow Warrior 2, eski şirket şahini Lo Wang'ın daha da yanlış yola çıkmalarını taklit eden Uçan Vahşi Domuzcuk'un sıradışı birinci şahsında atıcının çarpıcı evrimidir. Bozulmuş bir dünyanın kenarında gizli bir paralı asker olarak hayatta kalan müthiş savaşçı, dünyayı ezici şeytani lejyonlara saldırmak için silahlar, bıçaklar, sihir ve zekâdan oluşan devasa bir kombinasyonu tekrar kullanmalıdır. Dört kişilik kooperatifte müttefiklerin yanında çevrimiçi savaşın ya da cesur misyonları tamamlamak ve efsanenin güçlü yeni silahlar, zırhlar ve gizemli kalıntılar toplamak için yalnızca prosedürel olarak oluşturulan muhteşem manzara eşliğinde yalnız gidin. Shadow Warrior 3: Definitive Edition, yüksek hızlı silahlı mücadele ve dişe diş yakın dövüş unsurlarını muhteşem bir serbest koşu hareket sistemi ile birleştirirerek sıradışı FPS oyun serisini yeni bir boyuta taşıyor. Lo Wang'in istemeden ebedi hapishanesinden serbest bıraktığı kadim bir ejderhayı tekrar yakalamak için amansız bir göreve atıl, çok çeşitli kılıç ve mermilerden oluşan dinamik cephaneni kullanarak iblislerle dolu, parçalanmış, istila edilmiş bir diyarda yolculuğa çık.