The FMV Collection 3
I SAW BLACK CLOUDS Kara Bulutlar Gördüm, sıra dışı unsurları ve farklı yönlere giden hikâyeleri içinde bulunduran interaktif ve psikolojik bir gerilim oyunudur. SIMULACRA Sara is Missing'in yapımcıları tarafından oluşturulan SIMULACRA, kayıp bir kadının telefonunda araştırma yapılan interaktif bir FMV korku deneyimi oyunudur. THE INFECTIOUS MADNESS OF DOCTOR DEKKER Yakın zamanda ölen Doktor Dekker'ın sıra dışı hastalarını tedavi ederken bir cinayeti çözmeye çalışan bir PSİKİYATRİSTSİNİZ. Tüm soruları sorun ve geride kalan kargaşayı anlamaya çalışırken rastgele oluşmuş katilin kimliğini ortaya çıkarmak için kanıtlar toplayın. Doktor Dekker'ın Bulaşıcı Çılgınlığı oyuncuların kendi sorularını yazarak veya önceden belirlenmiş bir listeden soruları seçerek şüphelileri sorgulamalarına tam imkân veren bir Lovecraftian FMV cinayet gizemidir.