The Infectious Madness of Doctor Dekker
Yakın zamanda ölen Doktor Dekker'ın sıra dışı hastalarını tedavi ederken bir cinayeti çözmeye çalışan bir PSİKİYATRİSTSİNİZ. Tüm soruları sorun ve geride kalan kargaşayı anlamaya çalışırken rastgele oluşmuş katilin kimliğini ortaya çıkarmak için kanıtlar toplayın. Doktor Dekker'ın Bulaşıcı Çılgınlığı oyuncuların kendi sorularını yazarak veya önceden belirlenmiş bir listeden soruları seçerek şüphelileri sorgulamalarına tam imkân veren bir Lovecraftian FMV cinayet gizemidir. Senin için de soruları olacak, ama ne dediğine dikkat et. Sözlerin, onların ve senin nihai kaderini belirleyecek! FMV - 1600+ HD tam hareketli video tepkileri. RASTGELE KATİL - Spoiler ile savaşmak için oyunun başında seçilir. SERBEST METİN GİRİŞİ - İstediğinizi sorun, soruları, cümleleri veya sadece anahtar kelimeleri yazın. ÖNERİLEN SORULAR - Konsol için optimize edilmiş ilave bir soru sistemi. ÇOKLU SONUÇLAR - Polisiye romanı bulun ve sizle hastalarınıza ne olduğuna bakın... ÇOKLU HİKÂYELER - 6 ana şüpheli ve 5 yan soruşturma dâhil. John Guilor (Çelişki) BASİT UI - Kanıtları görüntüleyin, notlar alın, tekrarları izleyin ve soru geçmişinizi görün.