The Flame in the Flood
Artık Yapımcı Yorumlarını altyazı olarak oyun içerisinde görüntüleme seçeneği sunuyuor Flame in the Flood: Tam Sürüm, bir kız ile köpeğinin yürüyerek ve yöntemsel bir şekilde oluşturulmuş bir nehirde sal ile yol aldığı bir vahşi yaşam hayatta kalma oyunudur. Kaynakları çal, aletler üret, acılara deva bul, yırtıcı vahşi yaşamdan kaç ve en önemlisi de tehlikeli bir ıssızlıkta sağlığını koru. Bu Tam Sürümde çeşitli oyun deneyimi güçlendiricileri ve bir Yapımcı Yorumu modu bulunuyor. Flame in the Flood'da ayrıca sevilen Alt-Country rock müzisyeni Chuck Ragan ile Camaraderie, Fearless Kin ve diğer özel konukların yer aldığı orijinal bir müzik albümü bulunuyor.