The Elder Scrolls Online: Deluxe Edition
Deluxe Edition ile tüm ESO maceralarını birden deneyimle ve Tamriel dünyasındaki yolculuğuna başla. Ana Oyunu, 2025 Content Pass'i ve önceki sekiz bölümü içerir. EFSANEN BURADA BAŞLIYOR RENGÂRENK BİR FANTASTİK DÜNYA – Engin Tamriel topraklarında seyahat et ve macera dolu bir dünyayı keşfet. Morrowind'in mantar ormanlarında gezin, Oblivion'ın Daedric diyarlarında korkunç düşmanlarla savaş veya birbirinden farklı PvP maçlarında diğer oyuncularla yüzleş. ORTAK BİR EVRENDE GEÇEN ZENGİN HİKÂYELER - En sevilen Elder Scrolls oyunlarıyla aynı ruhu taşıyan ödüllü hikâye anlatımının büyüsüne kapıl. Sürekli büyüyen bir dünyayı ve içinde yaşayan çok çeşitli karakterleri arkadaşlarınla veya tek başına keşfet. YOLUNU SEÇ - Çok sayıda görev ve zorluk arasından istek ve hedeflerine uygun olanları seç. Oltanı kap ve kıyıda dinlen, kayıp hazineleri kovala, grup zindanlarını fethet, yeni zırhlar üret veya ayrıntılı hikâye görevlerine kendini kaptır. Elder Scrolls dünyasını yaşa. Yerin burası.