Bethesda SoftworksRol oyunları
2025 Premium Edition ile Tamriel'in tüm ana hikâye içeriğine ve görevlerine eriş. Ana Oyunu, 2025 Content Pass'i ve önceki sekiz bölümü içerir. Şimdi satın al ve yeni bir binek, pet ve ifade paketine hemen eriş, haziran ayında Seasons of the Worm Cult Part 1 çıktığında ise bonus ödüller kazan. Gizemli Solstice adasına seyahat et ve The Elder Scrolls Online'ın ana hikâyesinin kaldığı yerden yeni macerana başla. Molag Bal ve Mannimarco, Oblivion'daki Coldharbour topraklarında yenilmişti ancak Worm Cult geri döndü. Korkunç planlarını ortaya çıkar ve adayı ikiye bölen devasa büyülü engel Writhing Wall'un sırlarını keşfet. Tamriel'in kaderi senin ellerinde! 2025 Content Pass ile diğer oyuncularla birlikte Worm Cult'a karşı koyacağın ve Writhing Wall'u aşacağın, dünyayı değiştiren bir oyun içi etkinlik de içeren dört büyük içerik güncellemesini keşfet. İki zindan paketi (toplam dört yeni zindan), iki bölümden oluşan hikâye içeriği, oyun içi etkinlik ve keşfedilecek yepyeni bir bölge güncellemelere dahildir. EFSANEN BURADA BAŞLIYOR RENGÂRENK BİR FANTASTİK DÜNYA – Engin Tamriel topraklarında seyahat et ve macera dolu bir dünyayı keşfet. Morrowind'in mantar ormanlarında gezin, Oblivion'ın Daedric diyarlarında korkunç düşmanlarla savaş veya birbirinden farklı PvP maçlarında diğer oyuncularla yüzleş. ORTAK BİR EVRENDE GEÇEN ZENGİN HİKÂYELER - En sevilen Elder Scrolls oyunlarıyla aynı ruhu taşıyan ödüllü hikâye anlatımının büyüsüne kapıl. Sürekli büyüyen bir dünyayı ve içinde yaşayan çok çeşitli karakterleri arkadaşlarınla veya tek başına keşfet. YOLUNU SEÇ - Çok sayıda görev ve zorluk arasından istek ve hedeflerine uygun olanları seç. Oltanı kap ve kıyıda dinlen, kayıp hazineleri kovala, grup zindanlarını fethet, yeni zırhlar üret veya ayrıntılı hikâye görevlerine kendini kaptır. Elder Scrolls dünyasını yaşa. Yerin burası.