Super Bomberman R Online
SUPER BOMBERMAN R ONLINE'da ilerlemek için bombalar at ve güçlendiriciler topla! Bu patlayıcı ölüm kalım savaşında dünya çapındaki oyuncularla en fazla 64 kişiye karşı mücadele edebilirsin! Sonuna kadar savaş ve BOMBER ONE olmak için herkesten uzun dayan! ÜCRETSİZ ÇEVRİMİÇİ BATTLE ROYALE OYUNU Klasik Bomberman eğlencesine geri dönüyoruz, orijinal ölüm kalım savaşı formatı, çevrimiçi 64 oyuncuyla güçleniyor! KİŞİSELLEŞTİRİLEBİLİR KAOS Yeni kıyafetler ve patlamış mısırla patlayan bomba görünümleri ile patlarken tarzını koru ya da görünüşünü kişiselleştirmek için en yeni baş aksesuarlarını dene! GÜÇLENDİRİCİLERİNİ SEÇ Vazgeçilmez Boks Eldivenlerinden simgeleşmiş Louies'in dönüşüne kadar; arkadaşlarını yere sererken havalı görünmek için güçlendiricilerini çabuk seç!