STEEP
Karların daima taze olduğu, hareketin hiç bitmediği Alplerin muazzam açık dünyasını keşfet. Ücretsiz Alaska güncellemesi ile Amerika kıtasının zorluklarla dolu yeni bir diyarını dize getir. Dağlar keşfedilmeyi bekliyor. Donan, kuşan, yola koyul. - YOLA KOYUL -Dünyanın bu en görkemli dağlarını kayak, atlayış tulumu, snowbord ve yamaç paraşütüyle fethet. - ÖLÜMSÜZ ANLARI DİĞERLERİYLE PAYLAŞ -Tek başına veya diğer oyuncularla dolaş, adrenalin yüklü muhteşem yolculukları paylaş. - DAĞLAR KEŞFEDİLMEYİ BEKLİYOR -Muazzam bir açık dünyada kendi rotalarını çiz, en iyilerini arkadaşlarınla paylaş. - YETENEKLERİNİ TEST ET -Özgün ve muhteşem maceralarda, dağların hakimi olduğunu kanıtla. - HER ŞEYİ PAYLAŞ -En çılgın performanslarını kaydet, sosyal medyada paylaş. Oyunu oynayabilmek için daimi bir internet bağlantısı gereklidir.