Static Dread: The Lighthouse
Bir deniz feneri bekçisi olarak oynayın ve telsizinizi kullanarak gemileri limana güvenli bir şekilde yönlendirin. İmkansız bir şeyin varlığından sağ çıkın ve gölgelerin sizi ele geçirmesine izin vermeyin! Küresel bir felaketin ardından liman yetkilileri, büyüyen kaosun ortasında denizleri seyrüsefere elverişli tutmayı umarak eski bir deniz fenerini yeniden faaliyete geçirdi. Terk edilmiş adaya, fenerin başında nöbet tutmakla görevli yalnız bir deniz feneri bekçisi gönderilir. Geçen gemilerin ve yakındaki kasabanın kaderi artık onun ellerindedir. Uzaklarda, karısı ve kızı onun dönüşünü beklemektedir. Görevleri her gece daha da tehlikeli hale gelir. Denizciler, bilimin erişemeyeceği yaratıklarla karşılaştıklarını bildirirler. Gemiler uzak sulardan geri çekilir - boş, mürettebatları iz bırakmadan kaybolmuştur. Adanın balıkçı köyünde, yerliler deniz tanrılarına dualar fısıldar ve ölüleri diriltmek için ritüeller gerçekleştirirler. Bekçi akıl sağlığını koruyabilecek, sevdiklerini koruyabilecek ve kendisine emanet edilen gemileri uçurumdan geçirebilecek mi? Yoksa o da dünyanın altında biriken karanlık gelgitlerde kaybolup gidecek mi?