Stampede: Racing Royale
Gelmiş geçmiş en çılgın yarış etkinliği Stampede: Racing Royale'e hoş geldin. Aynı anda 60 katılımcının yarıştığı heyecan verici kart yarışlarında ve mücadele etkinliklerinde gaza bas. Klasik pist yarışında araç sürüsünün önüne geçmek için becerilerinden ve çok çeşitli güçlendirmelerden yararlan veya arena tabanlı mücadelelerde en fazla puanı kazanmak için kalabalığa karşı mücadele et. RACING ROYALE Stampede: Racing Royale üç turluk eleme etkinliklerinde 60 oyuncuyu karşı karşıya getirir ve kazananı ödüllendirmek için yarışı önemli sonuçları olan bir finalle sonuçlanır. Rauntlar arasında, son derece özgün pistlerde 59 adede kadar rakibe karşı klasik karting deneyimi sunan Stampede Yarışları ve rakiplerin zafer için mücadele ettikleri güçlendirme yüklü arenalarda tüm dikkatlerini yoğunlaştırdıkları Stampede Mücadeleleri yer alır. TOPLA VE ÖZELLEŞTİR Yeni araçların ve sınırsız özelleştirme seçeneklerinin kilidini açmak için yarışa devam et. En sevdiğin kart aracını bulup bu aracı özel boyalar ve çıkartmalarla sana özel bir hale getir. Karakterinin ve aracının sürüden sıyrılmasını sağlamak için karakterini en iyi şekilde giydir. 7/24 CANLI Stampede dünyasında, her zaman katılabileceğin bir şeyler bulabilirsin. Sezonlar, Etkinlikler, Meydan Okumalar ve çok daha fazlası, her zaman kazanabileceğin yeni ödüller ile birlikte yarışların da sürekli olarak değiştiği anlamına gelir. ARKADAŞLARINLA YARIŞ Stampede: Racing Royale'in kaotik heyecanını arkadaşlarınla veya ailenle birlikte deneyimlemek için bir grup oluştur veya bir gruba katıl.