Soulstone Survivors
Soulstone Survivors ve Destekçi Paketi; aksiyon roguelite deneyimi Soulstone Survivors ile Destekçi Paketi'ni içerir. Bu paket, oyunculara hem tanrısal güce ulaşmak için girecekleri heyecan dolu bir arayış hem de Hiçliğin çarpık dönüşümlerini sunar. Hızlı tempolu, kapsamlı ilerleme sistemine sahip aksiyon roguelite oyunu Soulstone Survivors'da çok sayıda Hiçlik Avcısından biri olarak yıkıcı bir gücü serbest bırak, devasa sürülerle ve gücüyle âdeta ekranı sallayan ana düşmanlarla savaş. Yetenek ağaçları, silahlar, rünler ve pasif sinerjiler ile sonsuz dizilim kombinasyonlarını deneyimleyerek savaş alanında durdurulamaz bir güç ol. Her denemede ustalığa açılan yeni yollar, zorluklar ve ödüller seni bekliyor. Destekçi Paketi, 22 Hiçlik Avcısı'nın her birini Hiçlik tarafından şekillendirilmiş ürkünç benlikleriyle çarpıtıyor. Bu kozmetik kostümlerle kaosu tarz bir şekilde benimseyecek, her denemene görsel bir zarafet ve derinlik katacaksın. İster başarımları tamamlamaya çalışıyor ister macerana yeni başlıyor ol, bu yozlaşmış kostümlerle savaşa yepyeni ve etkileyici bir şekilde gireceksin. Destekçi Paketi yalnızca kozmetiktir ve oynanışı etkilemez. Xbox One'da mevcut değildir.