Sonic Colours: Ultimate - Digital Deluxe
Şeytani Dr. Eggman, yıldızlar arası bir eğlence parkı inşa etti ancak bu eğlence parkını esir aldığı “Wisp'ler” adlı bir uzaylı ırkıyla çalıştırıyor. Aşılması gereken engellerle dolu altı benzersiz dünyayı keşfederken Wisp'leri kurtarmak ve harika güçlerini elde etmek için Sonic'in hızını kullanın. Büyüleyici görseller, ek özellikler, yeni bir oyun modu ve gelişmiş oynanışla karşınızda Ultimate Sonic Colours deneyimi Sonic Colours: Ultimate Digital Deluxe; Ultimate Cosmetic Pack'i (Sonic'i kişiselleştirin ve özel altın ve gümüş eldivenler ve ayakkabılar, çok sevilen Sonic filminden elektrik gücü ile aura ve özel Sonic filmi temalı oyuncu simgeleriyle kendinizi gösterin), Ultimate Music Pack'i (Dr. Eggman'in sonunu getirirken hızınızı ayarlayacak 3 özel orijinal oyun remiksi).