Johnny Trigger
Johnny Trigger - Uluslararası Kargaşa Adamı! Şık, ölümcül ve bir bilardo topu kadar pürüzsüz Johnny Trigger, aksiyonun hiç bitmediği bu kesintisiz platform nişancı oyununda görev adamıdır. Mafyanın yeraltı dünyasını çökertmek için gerekenlere sahip misin? "Az laf, çok mermi" - Johnny'nin koşarken, zıplarken, dönerken, kayarken ve her kötü adam toz olana kadar ateş etmeye devam ederken sloganı bu. Doğruca dalın ve ateş etmeye başlayın! Johnny Trigger'ın kısa ama son derece tatmin edici seviyeleri, onu kısa bir molayı doldurmak için mükemmel bir aksiyon oyunu haline getiriyor. Biraz daha zamanınız varsa, toplayacak çok şey ve her köşede yeni bir meydan okuma var. Peki ne için bekliyorsunuz? O kötü adamlar kendi kendilerini yenemeyecekler, biliyorsunuz.