Johnny Trigger: Avenger DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - İntikamcı kostümü - Kasırga silahı - Dükkanlardan silah ve deri satın almak veya çizmek için ek 35000 para - Diğer para birimlerini satın almak için ek 1500 mücevher Avenger görünümü ile görünümünüzü özelleştirin ve şimdi yeni bir benzersiz silah alın!