Johnny Trigger: Lunatic DLC
Bu DLC ile kilidini açacaksınız: - Lunatic görünümü - Gösteri zamanı silahı - Diğer para birimlerini satın almak için ek 3000 mücevher - Daha fazla çizgi roman grafiğinin kilidini açmak için ek 75 bulmaca Lunatic görünümü ile görünümünüzü özelleştirin ve şimdi yeni bir benzersiz silah alın!