Sonic Colours: Ultimate
Hayatınızın yüksek hızlı macerasında Sonic'e katılın! Kötü Dr. Eggman, inanılmaz araçlar ve renkli eğlence alanlarıyla dolu dev bir yıldızlararası lunapark inşa etti ama onu “Wisp'ler” denen tutsak bir uzaylı ırkıyla çalıştırıyor. Her biri tehlikeli düşmanlarla ve aşılması gereken engellerle dolu renkli ve benzersiz altı dünyayı keşfederken Wisp'leri özgür bırakmak ve harika güçlerinin sırrını öğrenmek için Sonic'in şimşek hızını kullanın. Çarpıcı üst düzey görselleri, ek özellikleri, yeni oyun modları ve gelişmiş oynanışı ile Ultimate Sonic Colours deneyimi karşınızda. Sonic, Wisp'leri özgür bırakmak için bu heyecanlı yolculukta test edilecek ama bu, hem onların hem de sizin yardımınızla çok başarılı bir şekilde geçeceği bir test!