Akimbot
Bu aksiyon-macera ve 3D platform oyununda ansızın Çipbot'la yolları kesişen kanun kaçağı bot Exe’yle oynayacaksın. Evreni kıyametin eşiğinden kurtarmak için yoluna çıkan robotların fişini çekip uzay gemilerine hükmederek ve kaderine yön vermek senin elinde! Her güzel hikâye gibi bu hikâye de kahramanlarımızın hapisten firar etmesiyle başlıyor. ÖZELLİKLER Bambaşka Dünyalar - Sürprizlerle dolu bir evrende zıplayarak, silahlarını ateşleyerek ve daha önce görmediğin gezegenlere yol alarak bu nefes kesici macerada galaksinin muhteşem ve renkli dünyalarını keşfe çıkacaksın. Uzay ve Mekân Tanımayan Bir Mücadele - Galaksiyi birbirine katmaya kararlı eski bilimci Beterbot’a karşı yürüttükleri nefes kesen mücadelede kanun kaçakları Exe ve Çipbot'a eşlik edeceksin. Galaksiler arası büyük bir savaşın tam ortasında kalan bu iki bot, yolculukları sırasında çılgın dostlarla karşılaşırken gerçeğin peşine düşecek. Amaçları belli: kahramanlara yaraşır bir şekilde galaksiyi yıkımın eşiğinden kurtarmak. BOL AKSİYONLU BOT DÜNYASI - Silahını ateşleyerek uzaydaki robotları sonsuzluğa yolla! Ezber bozan kahramanlarımız bot ordularını yok etmeye hazırlanırken yeteneklerini geliştirip cephanelerini de genişletecek. Gerçek zamanlı savaşlar ve uzay çarpışmalarındaki silahlar sayesinde Beterbot'un denizden yükselen Derinler ordusu başta olmak üzere düşmanlarına karşı dövüş yeteneklerini geliştir. Silahlarını Yükselt ve Özelleştir - Sağlam silahlarla savaştan savaşa koşarken Exe’nin silahlarını yükseltmen gerekiyor! Etrafındaki nesneleri kırıp dökerek ve gizli sandıkları açarak yolculuğun sırasında botcoin kazanabilirsin! Büyük emeklerle kazandığın bu botcoinleri kullanarak mağazalarda bulunan özel silahların kilidini açıp modifikasyonlar yapabilirsin! Zıpla, Koş ve Aksiyon Dolu Bir Maceraya Atıl - Zıplama, koşma, tutunma ve tırmanma… Dahası da var! Klasik bir 3D platform oyunu olan Akimbot’un evreninde yol alırken cephanendeki silahları sonuna kadar kullanma fırsatını yakalayacaksın. Koşarak kısa mesafeleri kaşla göz arasında aşabilir ya da turbo şarjlı motorunla art arda zıplarken daha yükseğe sıçrayabilirsin! Algoritma’yı kurtarmak için atıldığı bu heyecan dolu yolculukta Exe’ye eşlik ederken devrelerini askıya al, arkana yaslan ve aksiyon dolu bir maceraya hazır ol. Akimbot tüm oyuncuları eğlenceli ve hareketli bir dünyaya davet ediyor!