Sniper Ghost Warrior Contracts Pre-Order
Hemen ön sipariş ver ve ilk gün kullanmak üzere iki özel silah ve görünüme de sahip ol. Sibirya'nın sert coğrafyasında geçen safkan bir keskin nişancı oyununu deneyimle. Yepyeni kontrat sistemi ile gelen bu oyunda, sürükleyici ve tekrar tekrar oynanabilir görevlerde stratejik düşünme yeteneğini kullanacaksın.