Skeletal Avenger
Skeletal Avenger, kocaman yetenek havuzu ve iskeletinizin kafatasını kullanarak gerçekleştirebileceğiniz özel hareketleri ile hack'n'slash roguelite türünün keyfini çıkarabileceğiniz bir oyun. Mezarınızdan kalkın ve önceki hayatınızda sizi öldürenlerin peşine düşün. Başarısız mı oldunuz? Kullandığınız yetenekleri değiştirin ve yeni bir savaş stratejisi geliştirin. Keşfedin, yağmalayın, kombolarınızla ortalığı dağıtın ve intikamınızı alın!