Shadowrun Returns PC
İNSANLIK SİHİR VE MAKİNEYLE BULUŞUYOR. Yıl 2054. Sihir dünyaya geri dönüp mitlerin ve efsanelerin güçlü yaratıklarını uyandırdı. Teknoloji, et ve bilinçle bir araya geldi. Amansız şirketler dünya kaynaklarını kuruturken elfler, troller, orklar ve cüceler aramızda dolaşıyorlar. Sen bir gölge koşucususun; toplumun sınırlarında, dev şirket kulelerinin gölgesinde yaşayan, yalnızca becerin ve içgüdülerin sayesinde günü atlayıp hayatta kalmaya çalışan bir paralı askersin. Güçlüler ya da çaresizlerin yapılması gereken bir işleri mi var? Sen halledersin... Ne şekilde olursa olsun. Örümcek ağı gibi yayılan Seattle metropolünde, peşine düştüğün gizemli katil seni en karanlık kenar mahallelerden şehrin en güçlü mega şirketlerine sürükleyecek. Seattle'ın gölgelerinden yara almadan çıkmak için dikkatli adım atman, diğer koşuculardan yardım alman ve en etkili teknoloji ve sihir güçlerinde ustalaşman gerekecek. Shadowrun'ın benzersiz siberpunk-fantazi dünyası, 30 yıl öncesine dayanan lansmanından bu yana dev bir kült hayran kitlesi kazandı. Taşınan bu sıraya dayalı kült klasik taktiksel RPG ile Shadowrun dünyasına geri dön. Temel Özellikler Sürükleyici Taktiksel Savaş: Gölgelerde koşarken her şeyin bir sırası vardır. Eylemlerini akıllıca seç; kendini güvene al, yakın dövüş hücumu yap veya düşman kalabalığına ateş topu fırlat. Emrindeki çeşit çeşit silah ve büyü ile, mantıklı seçimlerin sırasını kolla. Başarılı olmak için dövüş, teknoloji ve sihir yeteneklerinin doğru dengesine sahip bir koşucular ekibini komuta etmen gerek. Beceriye Dayalı Karakter Gelişimi: Bir başlangıç karakter modeli seç ve bunu geliştir! Sokak Samurayları ve Fiziksel Güç Ustaları savaş alanına hükmetmek için gelişmiş çarpışma becerilerini kullanırlar, Şamanlar ve Büyücüler güçlü müttefikler çağırıp ölümcül büyüler yaparlar, Makinistler ve Korsanlar ise bilinçlerini doğrudan dronlara ve bilgisayar sistemlerine yansıtarak kritik teknolojik destek sağlarlar. Shadowrun Returns'ün sınıfsız beceri sistemi, karakterini dilediğin yönde geliştirmene olanak tanır. Bir ork Şamanı olarak ruhlar çağırıp oyuna başlamak ve ardından "siber" bir silah uzmanına dönüşmek ister misin? Neden olmasın! Etkileyici 2D/3D Görsel Stili: Shadowrun Returns, dinamik 3D karakterleri ve aydınlatmayı canlı, elle boyanmış bir ortamla bir araya getirir. Çizilmiş karakter portreleriyle her konuşma adeta hayat bulur. Redmond Barrens'ın kenar mahallelerinden güçlü şirketlerin şatafatlı ofislerine kadar ayrıntılarla dolu bir dünyayı keşfet.