SAMURAI WARRIORS 5 Trial version
Deneme sürümü ile hikayenin önceki bölümlerini oynayabilirsiniz. Deneme sürümünde kaydedilen veriler, oyunun perakende sürümüne aktarılabilir. ※Kaydettiğiniz dosyayı Deneme sürümünden aktarmak için, oyununuzun son yayınlanan yama ile güncelleştirilmiş olmasını sağlamanız gerekir. Yeni bir SAMURAI WARRIORS başlıyor 7 yıllık bir bekleyişin ardından, taktik aksiyon serisi "SAMURAI WARRIORS"ın yeni bölümü nihayet geldi! 2004 yılında çıkan "SAMURAI WARRIORS" serisinin ilk başlığında betimlenen tarihi dönem bu başlıkta yenilendi. İlk "SAMURAI WARRIORS" bölümünden bu yana büyük oranda geliştirilen görseller, ilave WARRIORS officers ve artan aksiyon sayesinde, savaşan devletlerin içinde bulunduğu daha da derin bir drama betimleniyor. Ayrıca the Ōnin War'ın (Ōnin Savaşı) sonundan itibaren, the Incident at Honnōji'yi (Honnō-ji Olayı) kapsayacak şekilde, savaşan devletler dönemini daha yoğun ve cesurca betimlemek amacıyla başlık, officers Nobunaga Oda ve Mitsuhide Akechi'nin hayatlarına da odaklanarak, geleneksel "SAMURAI WARRIORS" hikayelerinin ve karakterlerinin yenilendiği yeni bir serinin başlangıcıdır. "SAMURAI WARRIORS 5" Özellikleri ■Yeni subayların yanı sıra, tasarımları yenilenen subaylarla birlikte toplamda 27 Samurai Warriors savaşa katılıyor "Great Fool" (Owari'nin koca aptalı) olarak bilinen genç bir Nobunaga Oda ve "Greatest Archer in all of Kaidō" (Tokaido bölgesinin Bir Numaralı Okçusu) olarak anılan daimyō (derebeyi) Yoshimoto Imagawa gibi officers, namlarına yakışan yeni tasarımlarla boy gösteriyorlar. Ayrıca Mitsuhide Akechi'nin retainer'ı (hizmetlisi) Toshimitsu Saitō ve Kōga ninja Mitsuki gibi yeni subaylar da savaşa katılıyor. Toplamda 27 Samurai Warriors, dramatik bir savaşan devletler çağı yaratmak için kader birliği yaparlar. ■WARRIORS eylemleri hiç olmadığı kadar nefes kesiyor ve baş döndürüyor Bu başlıkta oyuncular, WARRIORS serisinin meşhur "düşmanları uçurmanın heyecanını" bir kez daha yaşayabilirler. Ve bu başlığa eklenen yeni eylemlerin yanı sıra Japon rüzgarları estiren yeni tanımlarla WARRIORS eylemleri daha da çarpıcı bir hale büründü.