Rune Factory 4 Special
Ejderha Ventuswill'le kafa kafaya verip yöneteceğin Selphia'ya hoş geldin! Gökten dost canlısı bir ejderhanın sırtına düştükten sonra, genç kahramanımız şatoda yaşamaya davet edilir ve kasabayı geliştirdiği, civardaki zindanları keşfettiği ve toprağı ekip biçtiği yepyeni bir hayata başlar. Rune Factory serisinin bu çok sevilen oyununda heyecan verici yepyeni bir hayata başla ve nefes kesici bir maceraya atıl! Özellikler: Olasılıklar Dünyası Mahsul yetiştir, canavar büyüt, balık tut, lezzetli yemekler pişir ve güçlü ekipmanlar yap. Dilediğince yaşa! Macera Seni Çağırıyor Şehrin kapılarının ötesine geçip tehlikeli zindanları keşfet. Kılıç, mızrak, sopa ve çeşitli silahlarla beraber büyü kullanarak tuzaklarla dolu zindanları mesken tutmuş korkunç canavarlarla dövüş taktiklerini kişiselleştir. Kasaba halkını davet et, bazı canavarlarla dostluk kur ve hep beraber güçlenin. Sosyal Çevreni Genişlet Büyüleyici ve etkileşimli bir karakter kadrosuyla arkadaş (veya arkadaştan daha fazlası) ol, mevsimlik festivaller ve yarışmalarla köye can getir. Sonsuza Kadar Mutlu Yaşayın Newlywed Mode’da eşinle birlikte özel bir hikayeyi oyna ve en sevdiğine yeniden aşık ol! Evlilik adayları (ve Ventuswill) ağzından anlatılan tamamı seslendirmeli 13 "Bir Diğer Hikaye" bonus hikayesi de dahil. Her Zamankinden Daha Fazla İçerik Bir Rune Factory 4 hayranıysan, yeni zorluk moduyla kendi sınırlarını zorla ve ardından yeni oyun içi video kesitleri ve güncellenmiş açılış jeneriğinin tadını çıkar.