Rogue Legacy 2
Rogue Legacy geri döndü! Ama şimdi sonunda 2 var! Rogue Legacy 2 soysal bir rogue-LITE’dir. LITE, tipik bir roguelike türünün (rastgele koşular, değişen karakterler ve daha fazlası) tüm özelliklerine sahip olan, ancak bunun yanında yükseltmelerin ve ölü varislerin de bulunduğu bir oyundur. Bu oyunda seni tanımlayan şey mirasındır. Ebeveynlerinin mirasını çocuklarına daha iyi bir dövüş fırsatı yaratmak için harca ve aile malikâneni büyüt. Her çocuk kendine has özelliklere ve yeteneklere sahiptir. Onları benzersiz yapan da budur. Kızın bir okçu olabilir. Aynı zamanda bir vegan da olabilir. Her defasında farklı bir deneyime hazır ol. Rogue Legacy 2, oyunu istediğin gibi oynamana imkân verir. Rastgele oluşturulmuş bir dünyanın derinliklerine hızlı ve sert bir dalış yap. Ya da büyük zorluklarla karşılaşmaya hazır olana kadar yavaş ve istikrarlı bir şekilde karakterini geliştir.