RIDE 5
RIDE 5 ile motoruna gaz ver ve yola koyul. Gerçekten yıldırım hızında yarışıyormuşsun gibi hissettirecek kadar gerçekçi, adrenalin dolu bir oyun deneyimi. Favori motorlarını keşfet ve en iyi motosiklet oyununda en iyi motorlara göz at! 35'ten fazla pistte yarış ve dünyaca ünlü üreticiler tarafından her bir parçası gerçek bir motor sürüyormuş gibi hissettirecek şekilde tasarlanan 200'den fazla motoru topla. YOLUN UZUN Yarışı kazandıran tek şey hız değildir. Dayanıklılık modu, azimli olmayı ve stratejik düşünmeyi ödüllendirir. Artık önemli olan zaman değil. Kaydedip çıkış yapma ve sonra geri dönme seçeneğiyle dilediğin kadar sür. Yakıta ve molalara dikkat ettiğinden emin ol. Bunlar kolayca en kötü kabusun hâline gelebilir! NEREDEN NEREYE Garajından başlayarak sıralamalarda yukarılara çık ve yeni Kariyer modunda dünyanın en iyi yarışçısı ol. Gittikçe yetenekli hâle gelen, sen ve bitiş çizgisi arasındaki gerçek bir engel teşkil eden Rakiplere karşı yarış. Farklı motorlarda uzmanlaşmayı ve bu motorları her durumda kullanabilmeyi öğren. Gerçi bu pek kolay olmayacak... Zafere giden yol meydan okumalarla dolu ve hangilerine göğüs germek isteyeceğine sen karar vereceksin. Meydan okuma ne kadar zorsa ödül o kadar büyük olacak! HER KOŞULDA KAZAN Ne kadar iyi olursan ol her zaman kontrol altına alamayacağın bir etken vardır: Hava. Açık mavi gökyüzü, yerini şiddetli sağanağa ve sonra tekrar güneş ışığına bırakabilir. Hareket eden bulutlar, seni virajları hızla geçerken takip ederek sürekli değişen görüntüler ve manzaralar sunacak. Beklenmedik durumlarla başa çıkman ve hem ıslak hem de kuru yol koşullarının üstesinden gelme yeteneklerini kullanman gerekecek. Geliştirilmiş fizik, gerçek hayata daha yakın bir deneyim yaşamanı sağlayacak! DENE. ÖĞREN. SÜR. Hangi şeridi takip edeceğinden veya ne zaman frene basacağından emin olamıyor musun? Yeni sürüş yardımlarını kullan ve en çok ihtiyacın olan anda özel destek al. Motoru daha iyi kullanmayı ve olabileceğin en iyi sürücü olmanın püf noktalarını öğren. KONTROLÜ ELE AL Bir motosiklet tutkununu sadece motorundan değil garajından da tanırsın. Favori modellerini topla ve onları kendi zevkine göre özelleştir. Tasarımlarını diğer oyuncularla paylaş ve tarzını sergile! Sadece görünüşe kapılma. Yarış Oluşturucu ile tekli yarışlardan şampiyonaya kadar sonsuz sayıda senaryo oluşturabilir, motorlarını ve pistlerini seçebilir, kendi kurallarını koymak üzere Yarış Direktörü olabilirsin. ÇEKİŞME RUHUNU HİSSET Ekran bölme geri döndü! Artık bir arkadaşına meydan okuyabilir ve canlı olarak kazanabilirsin! Dünyaya değerini göstermek istiyorsan Dayanıklılık yarışları seni cidden sınayacak. Çapraz Oyun işlevi sayesinde artık daha heyecan verici.