RIDE 5 - Free Pack 02
RIDE 5 - Free Pack 02, şunları içerir: - Ducati Hypermotard 950 (2019) - MV Agusta Rivale 800 (2016) Virajları kolaylıkla almak istiyorsan Ducati Hypermotard 950 mükemmel bir seçim! Ancak sade motosiklet gibi agresif bir maksi motard tercih ediyorsan hemen MV Agusta Rivale 800'e atla. Free Pack 02 ile şık bir şekilde drift yap!