RIDE 5 - Short Track Pack
RIDE 5 - Short Track Pack, Şunları içerir: - Husqvarna FS 450 (2022) - KTM 450 SMR (2022) - Italjet Dragster 200 CC (2022) - Italjet Dragster 200 CC Racing Modified (2022) - TM SMX Supermotard Competizione (2022) - Pist: Blue Wave Arena Blue Wave Arena gibi kısa pistlerin var olma sebebi drift yapmaktır! Benzersiz bir KTM stili yaratan mavi oturağı, turuncu şasisi ve 63 beygir gücüyle 2022 AMA Supermoto'da zafere taşınan 450 SMR gibi olağanüstü örneklerle süpermotard dünyasında dolaş. En yüksek performanstan ödün vermeden Husqvarna FS 450 ile kendini piste bırak! TM SMX Supermotard Competizione, "yarışa hazır" motorların mükemmel bir örneğidir ve pist yarışları için idealdir. Spor scooterları tercih ediyorsan Italjet Dragster 200 CC ve onun Racing Modified versiyonu, pistte bol bol adrenalin yaşamanı sağlayacak şekilde sade süper motosikletler düşünülerek tasarlandı! Bu DLC, RIDE 5 - Season Pass'de yer almaktadır.