RIDE 5 - Free Pack 05
RIDE 5 - Free Pack 05, şunları içerir: - Suzuki GSX-R600 (2009) - Yamaha YZF-R1 (2004) Bazıları manevra kabiliyetini ve uyarlanabilirliği tercih eder, hem piste hem de yola uygun Suzuki GSX-R600 orta boy spor motosiklet gibi. Ancak bazıları her şeyden çok adrenalin ve güç ister. 998 cc motor hacmi ve düz dörtlü motoruyla Yamaha YZF-R1, çarpıcı performansıyla seni şaşırtacak!