Potion Craft: Alchemist Simulator
Potion Craft, iksirler hazırlamak için aletlerinizle ve malzemelerinizle etkileşime girdiğiniz bir simyacı simülatörüdür. Dükkânınız tamamen sizin kontrolünüzde. Yeni tarifler bulabilir, müşterileri dükkânınıza çekebilir, dilediğiniz kadar deney yapabilirsiniz. Ama unutmayın: Tüm kasaba size bel bağlıyor. İKSİR YAPMA SANATINI ÖĞRENİN İksir planınızı hazırlayın. Malzemeleri öğütün ve kazanınızda özenle karıştırın. Kömürleri ısıtın. Kaynatın ve karıştırın. Baz ekleyin: Su, yağ veya… Başka bir şey. İlk iksiriniz hazır, tebrikler! Öğrenmek kolay mı geldi? Şimdi ustalaşmayı deneyin! DENEYLERLE YENİ TARİFLER İCAT EDİN Farklı etkileri birleştirmek için Simya Haritası aracılığıyla rotanızı imtinayla planlayın. Sağduyulu olun: Zehirli bir şifa iksirini satacak bir yer bulamazsınız… Değil mi? Yoksa bulabilir misiniz? İKSİR SATIN Müşteriler her gün sorunlarına çözüm aramak üzere dükkânınıza gelecekler. Müşterilerinize sattıklarınıza bağlı olarak sonuçlarla yüzleşirsiniz. Loncaları cezbedin, önemli kişilerle dostluk kurun (veya onlarla düşman olun), zenginlik ve nüfuz kazanın; belki de günün birinde tüm kasabanın kaderini belirlersiniz. MALZEMELER SATIN ALIN VEYA KENDİNİZ YETİŞTİRİN Her simyacının malzemelere ihtiyacı vardır. Bunları seyahat eden tüccarlardan satın alabilirsiniz: Pahalı olabilirler ancak başarılı bir pazarlık, size biraz para kazandırabilir. Kendi malzemelerinizi kendiniz de yetiştirebilirsiniz! ÖZELLEŞTİRMEYİ KULLANARAK YARATICI OLUN En iyi iksirlerinize özel bir görünüm vermek ister misiniz? Buyrun! Şişenin şeklini, etiket türünü, simgeyi ve renkleri değiştirin. Hatta iksirinize özel bir ad ve etiket açıklaması da verebilirsiniz. Eşsiz iksirlerinizi dükkânın raflarında ve masalarında sergilemek için dikkatlice düzenleyin… Dilerseniz de dikkatsizce etrafa dağıtın; size ne yapacağınızı söylemeyeceğiz, eğlenmeye bakın!