PGA TOUR 2K23
Bu ürün, 13/3/2026 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: PGA TOUR 2K23 oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 12/3/2027 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. PGA TOUR 2K23'te yeşil çimlerde havanızı atın. GERÇEKÇİ BİR PGA TOUR MyCAREER KARİYERİ PGA TOUR'da yeteneğinizle ve tarzınızla bir sonraki FedExCup Şampiyonu siz olun. Diğer TOUR profesyonelleriyle yarışın ve yeni rekabetlere girin. PGA TOUR PROFESYONELLERİ VE LİSANSLI KURSLAR İlk kez çevrimiçi ve yerel oyunda Tiger Woods da dahil erkek ve kadın profesyonelleri oynayın! PGA TOUR 2K23'da East Lake Golf Kulübü, TPC Sawgrass, TPC Scottsdale gibi pek çok lisanslı kurs yer alıyor. HAYALLERİNİZDEKİ KURSLARI YARATIN Binlerce özelleştirilebilir nesne içeren sektör lideri Course Designer ile kendi golf sahanızı oluşturun. Platformlar arası desteğiyle, çevrimiçi ve yerel oyunlardaki yaratıcılığınızı tüm dünyayla paylaşabilirsiniz. TOPGOLF İLE TANIŞIN Topgolf'e dilediğiniz yerden katılarak, amatör ve deneyimli oyunculara karşı tek başınıza veya 1-4 oyunculu ekibinizle yerel ve çevrimiçi oyunlarda yarışın. MyPLAYER SEVİYENİZİ YÜKSELTİN Yeni Beceriler ve Arketiplerle MyPLAYER'ınızın seviyesini yükseltirken, adidas, Callaway, Titleist, Malbon ve daha pek çok iyi markanın yeni lisanslı ürünleri ve kıyafetleriyle, tarzınızı yeşil çimlere taşıyın. DAHA FAZLA KONTROL VE ERİŞİLEBİLİRLİK Yeni 3-tık swing sistemi ve geleneksel analog Swing Stick arasında seçim yapın. Erişilebilir özellikler arasında gerçek zamanlı eğitimler, ipuçları, vuruş önerileri, TrueShot System ve Lie Management bulunur. SENİN KULÜBÜN, SENİN KURALLARIN Çevrimiçi Topluluklarla kulübünüzü yönetin ve sınırlarınızı belirleyin. Turnuvaları ve sezonların tamamını yöneterek oyunun hakimi olun. Giriş kurallarını, gereklilikleri, handikapları ve etkinlik seçeneklerini belirleyin. ÇEVRİMİÇİ VE YEREL ÇOK OYUNCULU MAÇLAR Alt-Shot, Stroke Play, Skins ve 4-oyunculu Scramble gibi yerel ve çevrimiçi maçlarda ekibinizle birlikte sahaya çıkın. Ayrıca, çılgın çok oyunculu Divot Derby modu geri döndü ve eğlenceyi bu tek eleme, shoot-out yarışmasına taşıyor.