PGA TOUR 2K23 600 VC Paketi
Bu paket 600 VC içerir. VC'lerinizi, PGA TOUR 2K23 MyPLAYER'ınızı markalı ekipman ve giysilerle kişiselleştirmek, kulüp donanımları edinmek, Skins maçlarında bahisleri yükseltmek ve golf topları ile golf topu görünümleri satın almak için kullanın.