Maximum Football
Maximum Football, gerçekçi bir oyun deneyimi ve her yönden kontrol imkânı sunarak futbol evrenini kendi isteklerin doğrultusunda oluşturmanı sağlıyor. Takımını özelleştirmeden hamle planlamasına kadar her karar senin. College Dynasty Modunda nihai mücadeleyi üstlen, oyuncu alıp geliştirerek ve takımının ulusal başarıya ulaştır. Yerel veya çevrimiçi çok oyunculu modda rakiplerinle yüzleş veya Coach Modunda stratejilerini ve içgüdülerini sına. Zafere giden yolda her kararın çok önemli. Unreal Engine 5 ile sorunsuz ve fizik temelli oynanış sayesinde Maximum Football, maç ruhunu günlük hayata taşıyor. Bu, daha fazla özgürlük, kontrol ve daha çok oynama şekli isteyenler için geliştirilmiş bir futbol oyunu. Düzenli içerik güncellemeleri ve yeni özelliklerle rekabet daima canlı kalıyor ve kurallarla oyun modları topluluk geri bildirimleriyle şekilleniyor. İster takım oluşturmak istiyor ol ister kapışmaya gelmiş ol, Maximum Football tüm Amerikan futbolu hayranlarını muhteşem bir mücadeleyle bir araya getiriyor. Amerikan Futbolunda Kendi Tarzını Yansıt Logoları, formaları, kaskları, oyuncu özelliklerini ve strateji haritalarını özelleştir; eserlerini toplulukla paylaş. College Dynasty Modu Çok yönlü ve çok sezonlu bu koçluk deneyiminde yeni oyuncular al, oyuncularını geliştir ve şampiyonluk yarışına katıl. Gerçekçi Amerika Futbolu Deneyimi Unreal Engine 5 ile geliştirilmiş fizik temelli mücadele ve gerçekçi animasyonlarla her hamlenin gücünü hisset. Yerel ve Çevrim İçi Çok Oyunculu Arkadaşlarınla yerel ağda oyna ya da başa baş eşleştirmelerle çevrimiçi mücadele et. Coach Modu Strateji ustası ol, tüm kontrol sende olsun. Maç planını yap, formasyonları tasarla ve saha kenarından takımını yönlendir. Topluluktan Güç Alan Gelişim Oyunu, oyuncularımızla birlikte geliştiriyoruz. Sık sık, oyunculardan aldığımız geri bildirimlerle şekillenen yeni güncelleme ve özellikler ekliyoruz. Her zaman oynamak istediğin futbol oyununu ortaya çıkarmak için Maximum Football Discord kanalımıza katıl. Bu oyunda, rastgele sanal ödüller de dâhil oyun içi öğeleri satın almak için kullanılabilen sanal para birimi (Max Stacks) bulunmaktadır ve isteğe bağlı satın alımlar için kullanılabilir.