Paper io 2
Haritayı kendi renginize boyayın, rakiplerinizi ortadan kaldırın, en yüksek puanı alın ve Paper io dünyasını ele geçirin. Şiddetli bir savaşta yarışın ve şampiyon olun! Beyaz alanın veya arkadaşlarınızın bölgesinin üzerinden süzülün ve o bölgeyi ele geçirmek için kendi renginize geri bağlantı oluşturun. Dikkat edin! Kendi renginizin dışına çıktığınızda kuyruğunuz saldırıya maruz kalır ve diğerleri tarafından elenebilirsiniz. Daha önce diğer oyunculara ait olan tüm beyaz alana saldırmak ve sahip olmak için stratejik becerilerinizi ve güçlendirmelerinizi kullanın! Özellikler: - Dünyadaki ülke sayısı kadar harita - Arazinizin görünümünü de değiştiren 14 görünüm - tek ekranda 4 oyuncuya kadar çok oyunculu mod! - 45 farklı şekilli harita ile özel oyun - oyun sırasında ortaya çıkan güçlendiriciler - akılda kalıcı müzik - Herkesin oynayabilmesi için kolay kontroller - basit kurallar ve çok eğlence!