Paper io 2: Gold Edition
Haritayı kendi renginle boya, rakiplerini ortadan kaldır, en yüksek puanı elde et ve Paper io dünyasını ele geçir. Zorlu bir mücadeleye gir ve bir şampiyon ol! Paper io 2: Gold Edition özellikleri: - 13 yeni ve çeşitli görünüm: otobüs, burger, donut, kaka, tuvalet, ufo, robot, ninja, santa, yengeç, araba, polis arabası, uçak - 5 yeni şapka: widget, truck cap, boynuzlu kask, oku olan elma, cadı şapkası - 9 ekstra özel oyun haritası: araba, tekne, kaka, spor motosiklet, cruiser, scooter, kulaklık, peluş ayı, taç - 10000 coin, bazı yükseltmeler satın almak veya görünümleri hemen açmak için - dünyadaki ülke sayısı kadar harita - 14 temel görünüm, bu sayede bölgenin görünüşü de değişir - aynı ekranda 8 oyuncuya kadar çoklu oyuncu modu - 45 farklı şekle sahip haritalarla özel oyun - oyun sırasında ortaya çıkan poweruplar - akılda kalıcı müzik - herkesin oynayabileceği basit kontroller - basit kurallar ve bolca eğlence Beyaz alanın veya arkadaşlarının bölgesinin üzerinde kayarak ilerle ve orayı kendi rengine bağlayarak ele geçir. Dikkat et – renk alanının dışına çıktığında kuyruğun saldırıya açık hale gelir ve diğerleri seni eleyebilir. Stratejik becerilerini ve poweruplarını kullanarak saldır ve diğer oyunculara ait olan tüm beyaz alanı kendi kontrolüne al!