Paper io 2: Complete Edition
Haritayı kendi renginle boya, rakiplerini ortadan kaldır, en yüksek skoru yap ve Paper io dünyasını ele geçir. Çekişmeli bir mücadeleye katıl ve şampiyon ol! Özellikler: - dünyadaki ülkeler kadar çok harita - aynı ekranda 4 oyuncuya kadar çok oyunculu mod! - bölgenin görünümünü de değiştiren 90’dan fazla kostüm (skin) - takabileceğin 33 komik şapka - 90’dan fazla farklı şekle sahip haritalarla özel oyun modu - oyun sırasında beliren güçlendirmeler (powerup) - akılda kalan, hareketli müzik - herkesin oynayabilmesi için basit kontroller - basit kurallar ve bolca eğlence! Beyaz alanda veya arkadaşlarının bölgesinde kayarak ilerle, çizgini kendi rengine geri bağla ve o alanı ele geçir. Dikkat! Kendi renginin dışına çıktığında kuyruğun saldırıya açık olur ve diğer oyuncular seni oyundan çıkarabilir. Stratejik zekanı ve güçlendirmeleri kullanarak saldır, diğer oyunculara ait olan tüm beyaz alanı kendine kat!