Orbital Bullet
Rogue-lite unsurları içeren hızlı tempolu 360 derecelik aksiyon platform oyunu TAM TETİK PARMAĞINA UYGUN ROGUE-LITE AKSİYON - 360 derecelik gerçekçi silah oynanışı: Mermiler, 360 derecelik bir düzende hareket ederek rakipsiz bir yeni silah oynanışı hissi verir. - "Yalnızca bir oyun daha": Prosedürel olarak üretilen gezegenler, saldırgan düşmanlar, habis patronlar, çeşitli silahlar ve büyük etkileri olan yükseltmeler, bağımlılık yaratan bir oyun oynamayı garanti eder. - Şimdiye kadar yaptığın en tatmin edici uzun menzilli kavisli vuruşları yap veya hiper pompalı tüfeğinle düşmanları patlatıp parçala. Yoksa roketatarları daha çok mu seviyorsun? - Hızlı tempolu amansız piksel tarzı aksiyon: Her ölüm kalıcıdır lakin dürüst olalım, ölmek eğlencenin bir parçası. ÖLÜME MEYDAN OKUYAN BİR İLERLEME SİSTEMİ - İlerleme kaydetmekte zorlanıyor musun? Endişelenme, o iş bizde! Her ölümden sonra kalıcı yükseltmeler ve beceriler almak için Nanobayt harcayabilirsin. - Daha uzun süre dayanabilen daha büyük bir Sağlık Sırt Çantasına veya ekstra Kalkana ne dersin? - İstersen de oyunun hızını muazzam bir şekilde artırıp para birimi düşüşlerini ve DP'ni katlamak için Kombo Sistemini etkinleştir. - Başlangıç silahından hoşlanmadın mı? En baştan yeni ve daha güçlü bir silah açıp intikamını al. SINIRSIZ BİR FANTASTİK TEKRAR OYNANABİLİRLİK - Dinamik Beceri Ağaçlarımızla kendi özel beceri ağacını oluştur! Her oynayışında ağaç değişir; becerileri güçlendirip yeni güç artışlarına ulaşmak için akıllıca kararlar ver. - "Bize çok ama çok silah lazım." 42'den fazla farklı silahın, silah yükseltmesinin ve oynama şeklini değiştirecek çeşitli güç artırıcı avantajların kilidini aç, onları bul veya satın al. - Her biri farklı beceri ağacına sahip dört farklı sınıfın kilidini açıp birini seç: Taret taşıyan Mühendis veya ateşle çalışan Zebani. - Acı çekmekten zevk alan biri misin? Güzel çünkü serin sona erene dek her tamamladığın oyunda oyunu önemli ölçüde zorlaştıran bir Seri Sistemimiz (ve birkaç sürprizimiz daha) var. Endişelenme, ölmek için bolca fırsatın olacak. GAZ VERİCİ BİR OYUN MÜZİĞİ - Orbital Bullet, Juha Korpelainen ve Niilo Takalainen tarafından bestelenen etkileyici bir elektronika müziğine sahiptir. Çok ölsen bile en azından akılda kalıcı şarkılar dinleyebilirsin.