Oceanhorn 2: Kayıp Krallığın Şövalyeleri
GÖRKEMLİ BİR MACERA Birinci bölümde yaşanan olayların bin yıl öncesinde geçen Oceanhorn 2: Kayıp Krallığın Şövalyeleri’da mitoloji ve tarihle dolu Gaia'nın muazzam dünyasında büyülü bir yolculuğa çıkın. Cinci Mesmeroth korkunç bir Karanlık Ordu ile dönerken genç bir Şövalye imkansız bir mücadeleyle karşı karşıya. Kahramanımız, dünyanın kaderinin çizileceği savaşta Owrus, Gillfolk ve Arcadianları birleştirebilecek mi? BU DEFA YALNIZ DEĞİLSİN Bu yolculuğa tek başınıza çıkmayacaksınız. Arkadya'nın lideri Arşimet'in torunu Trin ve eski bir samuray kılıcı taşıyan esrarengiz bir robot Gen sizinle güçlerini birleştirecek ve Mesmeroth'un Karanlık Ordusuna karşı yanınızda mücadele edecek. Durumsal komutlarla bu müttefiklerinizi dövüşlerde yönlendirebilecek veya oyunun en akıllı bulmacalarının çözümünde yardım alabileceksiniz! DÖVÜŞ, ÇÖZ, KEŞFET Yeni özellikleriyle daha büyük, daha iyi ve dopdolu olan Oceanhorn 2, en güzel macera oyunlarından birisi olmakla kalmayıp, klasik video oyunlarından esinlenmiş benzersiz bir deneyim sunuyor. Güçlü nesneler toplayın, Büyü Tabancasını kullanın, antik krallıklardan kalma esrarengiz bulmacaları çözün ve Arkadya ile komşu krallıklarının tüm güzelliklerini keşfedin. Mücadeleyi kabul edin ve gerçek bir Kahraman olun. KUSURSUZ DENEYİM Bu sürüm, Yaşam Kalitesi ve İçerikle ilgili tüm Güncellemeleri içerir.