Curse of the Sea Rats
Curse of the Sea Rats, sevgiyle hazırlanmış ve elle çizilmiş animasyonlara sahip bir "ratoidvania" platform macerasıdır. Kötü şöhretli korsan cadı Flora Burn tarafından farelere dönüştürülen İngiliz imparatorluğunun dört mahkumunun destansı yolculuğuna çık. İnsan bedenlerini geri kazanmak için tehlikeli elebaşlarıyla savaşmaları, uçsuz bucaksız İrlanda kıyılarının sırlarını ortaya çıkarmaları ve sonunda onları lanetleyen cadıyı yakalamaları gerekecek.