NeuroVoider
NeuroVoider*, nükleer roketatarlar ile kötü robotları avlayan beyinlerin fütürist siber dünyasındaki çift kollu avcı RPG setidir. Uyanık robot sürülerinin içerisinden geçerek savaşın, kurbanlarınızın dumanı tüten kalıntıları ile karakterinizin özelliklerini arttırın ve bu sonsuz savaşı bitirmek için NeuroVoider usta'yı yenilgiye uğratın. 4 arkadaşa kadar birlik olup oynayabilirsiniz veya bir tutam rogue-lite, biraz perma death ve hack'n'slash saldırısı macerası ile yalnız başınıza gidin. * patlamalar içerebilir.