NBA Playgrounds
Klasik NBA arkad aksiyon oyunu geri dönüyor! Bu hırs dolu 2'ye 2 basketbol oyununda en iyi numaralarını sahaya sür ve en büyük rakipleri dize getir. Xbox üzerinde çevrimdışı idmanlar yap, üç kişiye kadar diğer oyuncularla oyna ya da çevrimiçi modda yeteneklerini sergile, akrobatik hareketlerin ve müthiş çalımlarınla rakiplerini şaşkına çevir. NBA'in tüm takımlarından mevcut ve eski yıldızlardan oluşan dev kadrodan en sevdiğin oyuncuları topla. Dünyanın dört yanındaki sahalarda oynanan çevrimiçi maçlarda, muazzam sayıdaki hareket ve smaç yeteneklerinle en iyilere karşı mücadele et. Sahaların hakimi Allen Iverson'ın ta kendisiyle başa çıkabilmek için yeteneklerini büyük bir incelik ve ustalıkla kullan.